Co dělat, aby měl web vyšší návštěvnost
Každý, kdo byl na internetu alespoň třikrát v životě nejspíš ví, že existuje něco jako jsou vyhledávače. To jsou weby, díky kterým můžeme najít všechny informace, které v dané době potřebujeme nebo chceme znát. Stačí do vyhledávacího řádku napsat slova nebo sousloví a nechat se překvapit, co se objeví. Obvykle vyskočí celá řada odkazů, na kterých se vyskytuje hledaná věc. Tyto odkazy jsou seřazeny pod sebou a může jich být i několik desítek. Většina lidí automaticky kliká na první dva až tři a pokud na daných stránkách najde to, co potřebovali, dál už nechodí. Aby váš web byl na těchto předních pozicích, nesmíte spoléhat na šťastnou náhodu, ale zapracovat na tom, aby daný vyhledávač preferoval vaše stránky před konkurencí. A to není zrovna jednoduchý úkol.
Optimalizace
Pokud se nevyznáte v SEO (optimalizace stránek pro vyhledávače), pak byste s tím ani neměli začínat. Zbytečně tím ztratíte drahocenný čas i peníze, které byste v takovém případě měli investovat do profesionální firmy, kde na rozdíl od vás vědí jak na to. Nestojí to mnoho, zároveň to ale také nikdo nebude dělat zadarmo. Záleží, jestli chcete, aby právě stránky byly alespoň v první dvacítce, nebo vám stačí, že na ně jednou za čas někdo náhodou zavítá. Má-li váš web vydělávat, je přeci jen rozumnější pustit nějaký ten chlup navíc a svěřit své stránky profesionálům.
Jak to funguje?
SEO specialisté nejprve důkladně analyzují vaše stránky a dle získaných výsledků pak začnou konat. To může znamenat třeba jen pouhopouhou změnu formátu nadpisů, ale také kompletní přepracování struktury vašich stránek. Jakmile toto bude hotové, vyberou se ideální klíčová slova a pak už to bude jen na PR článcích. Ty vypracovávají copywriteři a jsou do nich zapracována jak klíčová slova, tak i zpětné odkazy. Čím více takovýchto článků se vyprodukuje, tím je šance na umístění se na předních pozicích vyšší .