Reklama zdarma snadno a rychle

Internet je přehlcen e-shopy, ať už se jedná o potraviny, léky, elektroniku, nábytek či dokonce domy na klíč. Chcete-li však uspět ve svém oboru i u široké veřejnosti, musíte být vidět nebo slyšet. Pryč jsou ty doby, kdy jsme se museli spoléhat na obchody či firmy z nejbližšího okolí. Zboží se nakupovalo v nejbližších prodejnách, bez toho aniž bychom věděli, že v sousedním městě je stejný výrobek levnější. Prodejci a poskytovatelé služeb spoléhali na místní občany, kteří tvořili jejich poptávku. Dnes se však tito lidé mohou obrátit i na firmu z druhé strany republiky. Proto vznikly e-shopy a propagační webové stránky, které mohou oslovit mnohem širší veřejnost než jen tu lokální.
spěch v mobilu
Viditelnost
Na internetu se však musíte snažit zviditelnit. K tomu vám pomůže online marketing. Reklamy, blogy, sociální sítě, videa, audia … Nejste-li zrovna moc při penězích, nevěšte hlavu, existují i způsoby, které vás nebudou stát ani korunu navíc. Bude jen potřeba váš čas a trochu improvizování.

Facebook – nenásilná propagace

Jste-li uživatelem sociální sítě facebook, jistě jste již narazil na nějakou stránku prodejce, který si takto založil komunitu svých fanoušků. Tento způsob reklamy můžete využít i vy.
1.       Založíte si stránku, kterou nejlépe pojmenujete stejně jako váš e-shop nebo jméno firmy.
2.       Nejdříve stránku začnete sdílet mezi svými známými, kteří se přihlásí k odběru vašich statusů a tím se začne tvořit a rozšiřovat síť klientely
3.       Budete-li mít pocit, že sdílení mezi uživateli facebooku je pomalé, můžete si pomoct malou, nenáročnou soutěží o nějaké vámi nabízené produkty či služby. Stanovíte si podmínky soutěže. Například:
–          Stát se fanouškem dané stránky – tedy dát stránce „Like“ „To se mi líbí“.
–          Sdílet (nejlépe veřejně) daný příspěvek o soutěži.
–          Oznámíte, že po dobu jednoho týdne budete v náhodných časech dávat na své stránce soutěžní otázky, a poslední den bude potřeba dát odpovědi pod určený příspěvek.
–          Nebo dáte za úkol okomentovat váš příspěvek
–          Nebo požádáte o označení dalších osob pod příspěvkem třeba za záminkou, komu by danou výhru věnovali a proč.
komunikace na síti
Takovou to reklamou si můžete přilákat ne jenom fanoušky vaší facebookovské stránky, ale taky potencionální klientelu, které se dostanete díky této sociální sítě do povědomí.